BLOEDEND HART !!!!

door
Fleur Frenkel Frank
op 13 oktober 2007

En het is zooooo stil in mij
ik heb nergens woorden voor

Stil in mij en de wereld draait maar door…..

En het is zo stillll in mij
nergens woorden voor

Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog. Bookmark de permalink .

26 reacties op BLOEDEND HART !!!!

  1. Dunya zegt:

    Iedereen kijkt maar niemand zegt wat hij denkt

  2. .... zegt:

    Iedereen kijkt maar niemand is wie je denkt

  3. ....... zegt:

    Vanavond tonen wij ons ware gezicht

  4. ....... zegt:

    Stil in mij stil in mij ..

  5. kees zegt:

    En de vogeltjes fluiten maar door (sommige).

  6. Ragfijn zegt:

    Wéés maar stil DunYa wees maar zo stil tot je zo rustig wordt dat als wanneer je aan de wind denkt of het licht dat je het hoort ja het licht achter de duisternis Gr. Ragfijn

  7. zinnen zegt:

    nergens woorden voor hebben van dat hele stille dat zegt een heleboel dat roept om aandacht dat schreeuwt om tijd ssshhhhht

  8. Dianne zegt:

    kwam even om te luisteren… somns zijn woorden niet toereikend meer, zelfs niet als je ze schrijven wil of vooral niet als je ze schrijven wil.

  9. jeg zegt:

    maar Dunya, als bijv. ik wel mijn mond open doe en zeg wat ik denk en wel laat zien wie ik ben….dan heb ik meteen oorlog met hééél veel mensen….daar wordt ik vaak zo stil van!!!wat denk je wat moeten we doen?jeggroet ehem…vergeten in te loggen ook nog :))Reactie is geredigeerd

  10. jeg zegt:

    o.K. nu met dansje

  11. Dunya zegt:

    Funny,we dachten hetzelfde,Jeg…zo typisch. Vroeg is het nu. Goeiemorgen!!

  12. lidy zegt:

    Zon Verschil Van dag en nacht Spil van het leven Stil in oneindigheid Zet een wereld in beweging

  13. Erna zegt:

    Het is wat he Dun ? meestal als het ‘zo stil is in mij’ weet ik dat er eigenlijk iets ligt te sluimeren dat er hoognodig eens uit moet. En ik kan het dan niet hebben dat ik het niet te pakken krijg. mooi liedje he?

  14. edu zegt:

    Stil in jou. De wereld draait maar door.

  15. Dunya zegt:

    Kees van gisteravond,er staat een S C H I T T E R E N D artikel in de Vk blz 23!!! "KOM KUTJE KLEIEN!"het project van de kunstenares Beelen,zusje van Chiel!!! Zij wil de vag-in-a uit den taboesfeer halen en vindt het fabriceren van je eigen kut iets voor vernissages,bruiloften en partijen!!! ECHT WAAR KEES…blz.23!!!

  16. Dunya zegt:

    OOOOHHH DIANNE in mijn dromen zie ik jou weer bij mij komen,o Dianne ben stapeldol op jou!!! O O O DIANNE!!!! Ken je dat liedje van mijn Daddy zaliger??? xxx omdat je er was… Zag zojuist op Ned.2 Het Vermoeden met Paul van Vliet,als de rode draad van Ariadne zag hij de fundamentele eenzaamheid,hetgeen hij natuurlijk deelt met Jean -Paul et moi!!! Mooi man,ik zou een geheel essay aan hem kunnen wijden,if I only had time…

  17. Dunya zegt:

    E,dat jij hier ook verschijnt,jij bent toch altijd zo bang voor mij??? Ik met mijn enorme emoties,mijn dadendrang,waarvan ons aller NIETZSCHE samen met zijn compaan Mandela nu juist beweert,dat DAT de essentie van LEVEN is!!! Het gaat om de lef,de durf het verzuipen en het weer boven komen drijven en niet om allerlei kleine egootjes die denken dat ze jouw gedachtegoed wel ff om zeep kunnen gooien door je hautain in den stront te duwen,het alom bekende strontkar effect!!! Fijn dat je er bent,meisje-mijn-utopische zeemeermin…..;-))))

  18. Dunya zegt:

    Ja Lidietje,met jou kan ik lullen als man tegenover man. Al dat wijvengedoe! De YES blad voor meiden meldt dat Mandy haar schaamlippen liet verkleinen. Na járen van schaamte en pijn. Ook blz.23. Was er dan geen figuur te vinden,die haar vertelde dat ze de mooiste lippen van de wereld bezat en dat ze WOEST aantrekkelijk is,en blijft??? O, ik lees verder en moet je horen wat er staat: De vriend van MANDY: "VOL ONGELOOF KEEK MIJN VRIEND NAAR MIJN VAG-INA.DIT HAD HIJ NOG NOOIT GEZIEN." … Vluchten kán niet meer… De Viva doet deze week aan piemelpraat,17 vrouwen over het gewenste formaat,de prestaties( kan een piem dan nóg méér?)

  19. Dunya zegt:

    Nu heb ik geen zin meer. Zinnen,wat een surprise. Ragger,van jouw foto word ik zo gelukkig. Ik ga naar mijn lover! Byebye..

  20. Du-nya zegt:

    O E….du…ben je totaal vergeten,das toch niet erg,he!!! Ja,ik zal nu mijn Kopf weer dicht houden zoals het een vrouw van bepaalde klasse betaamt,hahahaaaaaaaaa

  21. lidy zegt:

    Kunnen grote schaamlippen dan pijnlijk zijn? Wat moeten al die mannen dan wel niet lijden,want die hebben toch nog altijd meer in hun onderbroek. Of doelde ze op geestelijke pijn?

  22. Dunya zegt:

    Idd Lidy,ik had mij niet gerealiseerd dat er bij Mandy ook sprake zou kunnen zijn van lichamelijke pijn. Ik ging ervan uit,dat zij het gehele orgaan onsmakelijk vond. Mannen lijden wat af. Ik weet dat,ik heb mededogen met hen!!!

  23. edu zegt:

    @Dunya Ik kan wel wat hebben van je 🙂 Ook oude koeien. Maar het is niet erg hoor.

  24. gianni zegt:

    ik zet je wereld even stil…en kijk naar je

  25. Dunya zegt:

    Nou das dan prima geregeld,E-dú! Zakken vol met wind!!!

  26. Dunya zegt:

    Gianni,schaatsen in het vet,gitaar in de wilgen??? Kijk het moois er niet vanaf, ja?!;-)))

Plaats een reactie