VIVIUM AFFINITY !!!

door
Fleur Frenkel Frank
op 31 oktober 2007

 
OMHOOG DE SPANTEN
HYMENAION! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
HOGER NOG HOGER
HYMENIAON! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
DE BRUIDEGOM IS ZO GROOT ALS ARES
HYMENAION! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
HIJ OVERTREFT DE GROOTSTE MANNEN
HYMENAION! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
ZOALS DE DICHTER VAN LESBOS
HYMENAION! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
ALLE VREEMDELINGEN
HYMENAION! ZEGEN HET BRUIDSPAAR
 
HYMNEN~!
HYMENAION!

 

Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog. Bookmark de permalink .

11 reacties op VIVIUM AFFINITY !!!

  1. ....... zegt:

    Eeuwenlang wist Parmenides mensen van streek te brengen, omdat hij een gedicht schreef.

  2. ................ zegt:

    Het is een soort ongeschreven regel,als je anderen bestudeert, nooit te beginnen op het punt waar zij beginnen. Dat zou nl betekenen,dat je hun zorgen en belangen serieus zou moeten nemen. Ennnnn…dat je hen op hun woord zou moeten geloven.

  3. ............. zegt:

    Zelfs in het Griekse taalgebruik wordt het verband tussen de mensen,die Phôlarchos werden en datgene wat Parmeneides van Ameinias leerde,vrij duidelijk.

  4. .... zegt:

    Want hèsychia en phòleoas zijn 2 woorden die bij elkaar lijken te horen.

  5. aloema zegt:

    Het klinkt prachtig, maar diep begrip is voor mij onmogelijk, te weinig weet ik van de Griekse mythologie, ik kom even vragen hoe het met je is. Ik heb je gemist.

  6. Voor zegt:

    Het geslacht van de mensen is één zaak, dat van de goden is een ander. Beiden zijn voortgekomen uit dezelfde Moeder Aarde, maar door de toebedeelde macht zijn ze volledig van elkaar onderscheiden. Want…het menselijk geslacht betekent niets, terwijl de bronzen,hemelse woning der goden in alle eeuwigheid onvernietigbaar blijft. Maar toch komen wij iets in goden volledig nabij:hetzij in onze machtige geest hetzij in onze menselijke fysiek,alhoewel we niet weten welke weg het lot ons zal doen gaan bij dag noch bij nacht. Reactie is geredigeerd

  7. Dunya zegt:

    Aloemaatje,de bakermat onzer beschaving,en jij blijft in gebreke,schone schrijfster…? En hoe het met mij gaat? Tsja,een btj zoals de aanhef van mijn grot…

  8. mira zegt:

    Je reacties lezen boeit mij zeer. Het reageren zonder zichtbaar verband maar met een sprong in het midden.

  9. Dunya zegt:

    Wat fraai verwoord,M!!! Wat een grote chocolade letter heb jij,he? Heb jij wel`s jouw voornaam in chocolade ontvangen?

  10. Mira zegt:

    Nee!!! Ongelooflijk maar waar. Dat jij de eerste bent die daar aan denkt. Maar het is nu geen chocolade die ik nodig heb maar een schoonmaker.

  11. Dunya zegt:

    Ja,waar dacht je dat ik de afgelopen dagen druk doende mee ben,hahahaaaa jij bent zo grappig!!!

Plaats een reactie