OI MEN IPPEON STIOTON OI DE PESEDON EGO DE KEN OTTO TIS ENUTAI !!!AU SECOURS/ HELP MIJ !!!

door
Fleur Frenkel Frank
op 9 januari 2010

Photo

Vervoering tijdens de coïtus.
Dat is het!
Dat is de ware essentie en de kern van alle dingen,
het is het doel en de reden van het hele bestaan.









Photo












Huidig ziektebeeld:
sinds zijn 13de seksueel actief-dwangmatig masturberend vanaf zijn puberteit tot aan de dag van vandaag-soms 4 á 5 keer per dag-mille fois-voortdurend door seks geobsedeerd,masturbeert om tot rust te komen.Groot gedeelte van zijn leven obsessief met seks bezig geweest-hij zegt:"In de tijd,die ik aan het achterna zitten van vrouwen heb verspild,had ik een doctorsgraad kunnen behalen in de filosofie,het Mandarijn -Chinees en in de astrofysica.`



https://i0.wp.com/www.vrijspreker.nl/wp/wp-content/media/2008/08/aaa_psychiater.jpg















Relaties;een einzelgänger.
Woont met zijn hond in een kleine flat.
Geen vrienden.
Niet één.
Evenmin weinig contact met mensen van vroeger-niet van de middelbare school en niet van de universiteit.
Extreem geïsoleerd.
heeft nog nooit enige relatie met een vrouw gehad-vermijdt bewust langdurige verhoudingen-geeft de voorkeur aan one night stands – af en toe ziet hij vrouwen gedurende een maand-meestal maakt de vrouw het dan uit-of ze verwacht meer van hem,of ze wordt boos omdat ze zich gebruikt voelt,of ze is er niet van gediend dat hij ook met andere vrouwen uitgaat.



https://i0.wp.com/www2.vlaanderen.be/personeelsbeleid/bijlagen/vlechtwerk/cartoons/cartoon06.gif













Altijd op zoek naar iets nieuws-wil op jacht-maar raakt nooit verzadigd-als hij op reis is,pikt hij soms een vrouw op,gaat met haar naar bed,vervolgens dumpt hij haar,om een uur later zijn hotelkamer opnieuw te verlaten,op zoek naar een nieuwe prooi.


https://i0.wp.com/www.franciskilian.nl/weblog/wp-content/uploads/2008/04/051807_lucian-freud-artwork.jpgv











Achtergrond:
Vader was bankier,pleegde suicide toen hij 13 was.
Groeide als enig kind op in welstand,gegoede burgerij.
Hij weet niets van de reden en omstandigheden waarom zijn vader zelfmoord pleegde,vage ideeën dat het uitgelokt was door de voortdurende kritiek van zijn moeder.
Op school was hij een eenling,stortte zich fanatiek op zijn studie,heeft nooit echte vrienden gehad,maakte zich los van zijn familie.
Éen à twee keer per jaar heeft hij telefonisch contact met zijn moeder.





https://i0.wp.com/www.tgsonja.nl/pic/waanzin.jpg








Indruk:
Schizoïde,dwangmatig sexueel gedrag – erg afstandelijk-keek me niet aan- hij maakte geen enkele keer oogcontact-we lijken niets met elkaar te hebben-heeft geen enkel benul van
intermenselijk verkeer,keek mij verbaasd aan  toen ik hem vroeg wat hij zo op het eerste gezicht dacht-alsof ik Catalaans of Swahili sprak.
Snel geirriteerd en je voelt je ongemakkelijk bij hem.
Geen empathie.
Niks.

Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op OI MEN IPPEON STIOTON OI DE PESEDON EGO DE KEN OTTO TIS ENUTAI !!!AU SECOURS/ HELP MIJ !!!

  1. Jezzebel zegt:

    Freud rules! .

  2. Fleur zegt:

    Mensen vast in auto`s op de A 20 !!! Sneeuw tot aan de autoramen!! Stuur tanks!! Heli erboven,die sneew weg blaast.!! Vrachtwagenchauffeurs uitstappen en auto `s ontzetten. Neem iets mee om in te plassen. Besef dat je in het uiterste geval je urine kan drinken. Ga momenteel niet de weg op zonder: VOEDSEL WARME DRANK DEKEN FOLIE 2 opgeladen TELEFOONS VOLLE ACCU WATER RADIO Poepen is warmteverlies. Doe dat dus liever niet. Bedrijfsleven kan apparaten fabriceren die zonder stroom werken. Denk aan draadloze boormachine. Breng draadloze waterkokers op de markt. De statistieken staan voor schut. Nieuwe ijstijd is aangebroken. Wat nou opwarming,Al GORE?!

  3. Fleur zegt:

    Vergeet je gene,mensen! Ga bij elkaar in de auto zitten. Desnoods op elkaar. Dan blijf je warmer. Blijf in de bollenstreek in bed. Met alles wat warmte afgeeft en vasthoudt. Ga naar ziekenhuizen,daar is ut warm. Noodaggregaten.

  4. Jezzebel zegt:

    Neem ook een kaars (waxinelichtjes) mee. Het vlammetje van 1 kaars zorgt ervoor dat je niet bevriest. Ook zo iets grappigs, de kranten hebben het maar over sneeuwjacht. Vroeger heette dat jachtsneeuw. Van Dale zegt er het volgende over: jacht·sneeuw de eerste editie 1864 1 zeer snel voortgedreven fijne droge sneeuw 2 bui, vlaag van jachtsneeuw (1)

  5. Burro_Holanda zegt:

    De sneeuw heet jachtsneeuw en de storm is de sneeuwjacht. (De schoolmeester 😉 )

  6. Jezzebel zegt:

    @Burro, veel dank, het is eindelijk duidelijk 🙂 .

  7. J.Winsemius zegt:

    Tja wat dat stukje van R. H. betreft:: Aangezien ik een tijd lang lid ben geweest van "Ypsilon" (belangenvereniging voor familieleden van schizofreniepatienten) komt mij dit niet onbekend voor; in Nederland heb je ook zo’n belangenvereniging van die patienten zelf (Anoiksis). Ypsilon is wel voor behandeling met medicijnen, maar tevens ook voor gesprekken met deze groep waar in dit stukje over gesproken wordt…Daarom onderhoudt Ypsilon ook kontakt met Anoiksis. Het is dus eigenlijk en-en en daar ben ik het ook wel mee eens. Ik herken in jouw stukje ook dingen van m’n broer (ziet/hoort ook dingen die wij niet zien/horen) Toch "leeft" hij op een woonboot zonder medicijnen tussen allemaal "randfiguren" uit onze maatschappij; Milan spreekt hem zo 1 X in de 3 weken (hij komt dan bij Milan thuis) en de ene keer is hij rustiger, dan de andere keer…Hij reageert heftig op prikkels van instanties, die hij totaal niet vertrouwt; daarom krijgt Milan dan ook altijd te horen, dat hij voor "die en dat" op moet passen! Maar ik kan geen gesprek met m’n broer voeren;je kan alleen maar "meegaan" in z’n gedachtengang en niet zeggen dat je het anders ziet! Ik heb het opgegeven en heb ook "geen gevoel" meer bij hem. Heb indertijd voor z’n kinderen gekozen; hem kon ik er ook niet meer "bij hebben"….Wat heb jij voor visie op dit krantenartikel??? Dat hoor ik nog wel!

  8. Fleur zegt:

    Het artikel onderschat de ingrijpende gevolgen van deze aandoening. Het lijkt wel of het over een griep ging of een verstuikte enkelband. Deze zware en voor de omgeving zeer belastende ziekte grijpt diep in bij omringende gezins- en familieleden. Ook van jou weet ik mij nog levendig te herinneren hoeveel pijn en verwoesting er was aangericht in jouw gevoelsleven. Je broer wist je feilloos te pakken op die plekken waar de huid dun is. En dat bij jou,die vanuit een gestaald kader opereerde gezien de huiselijke achtergrond. Desondanks was het artikel verhelderend, goed van toon en inhoud.

  9. Fleur zegt:

    Zo Djazzz neeem jij hier de honneurs waar bij mijn afwezigheid? Waar je mee omgaat, wordt je besmet. Ik ben trouwens voorstander van open beleid. Van hoor en wederhoor. Dat blijkt hier echter utopia.

  10. Fleur zegt:

    Ach ik vind sneeuwjacht ook heel erg sprekend tot de fantasie ,BH!!! Ik hou wel van jachtend voortjakkeren op de Russische toendra in een troyka met Zvivago en blonde Lara gehuld in bont en leder. Uiteraard in een sneeuwjacht zonder vochtig worden van haar weelderige haren die onder de witte nerts vandaan komen.

  11. Fleur zegt:

    Opnieuw wil ik met klem opmerken, dat het pertinent onjuist wat hier plaatsvindt vanuit een overmacht. Het duo is wederom bezig mij zwart te maken. De moderator geeft niet thuis. Treiteren en pesten zijn verboden bij reglement. Er is hier sprake van willekeur en ongepaste beleidsvoering. Ik leg mij allerminst neer bij deze gang van zaken. Het is een ultiem geval van demagogie. Verwerpelijk tot en met. Het misbruiken van macht op een zeer grove manier.

  12. Fleur zegt:

    Vermoedelijk ben ik opnieuw uitgelokt,om mij een ban te bezorgen. Kijk bij On topic. Staat bovenaan. Help mij,ik ben niet de dader. Hij is de dader. Niet ik. Support mij ajb,ik ga ten onder. Het is pertinent NIET in orde,wat hier gebeurt. Laat u geen zand in uw ogen strooien.

  13. Fleur zegt:

    Jeanine,ik begrijp nu wat jou zo hard heeft gemaakt in jouw leven. Ik ben slechts korte tijd bij jou op bezoek en zie dan die mooie man die met mij flirt. En niet alleen met mij maar ook met jouw andere vriendinnen. Goed dat zij het en plein public voor jou opnam, toen hij jou uitschold in ons bijzijn. En ik weigerde om nog verder te poseren voor hem,daar hij nota bene in jouw aanwezigheid mijn lichaam prees tov het jouwe. Ja.het is mij bekend dat het systeem zelf cursief herstelt. Helaas lukt het mij niet,ondanks jouw heldere uitleg om cursief alhier integraal toe te passen. Voorts wil ik even memoreren aan hetgeen ik in de vroege ochtend hier heb neergezet bij Ontopic. Mijn reactie was een reactie op hetgeen onlangs tegen mij werd gezegd. Ik ben niet iemand die zich voor laat staan op uiterlijke schoonheid. Het is slechts een bijzaak. Mooi gegeven als je er goed uitziet. Het gaat er in het leven om wie je bent. Wat je doet. En wat je laat. Woorden zijn muziek. That`s all.

  14. Fleur zegt:

    Weer intimidaties. Weer mijn eigen tekst gewist. Het is heel bar wat hier gebeurt.

  15. Jezzebel zegt:

    @Flory, op dit moment bij Het Gesprek, Martin Bril. Oi va voi, waren daar maar linken van. Hoop dat je het nog op tijd ziet. .

Plaats een reactie